17 maj 2014

 
Såhär glad såg jag ut igår.
Det är lite obehagligt när man ser sig själv i spegel och
inte riktigt känner igen det man ser.
Jag har inte haft utsläppt hår på flera dagar,
för min lugg är bara i ögonen och jobbig.
Så igår när jag släppte ut håret,
och dessutom fönade min lugg åt sidorna
så plötsligt var det inte mig själv jag såg i spegeln.
Det har väl mycket att göra med
att jag har haft lugg de senaste året och förändring
känns nästan alltid lite märkligt i början.
 
En ny bekantskap hoppade in i mitt liv denna veckan.
Vi har umgåtts ungefär 27 timmar sen i måndags,
det skulle jag säga är rätt bra jobbat.
 
Egentligen skulle det vara vin ikväll
men jag är faktiskt för trött.
jag orkar inte helt enkelt.
för jag är trött.
jag tänker att det måste få vara så ibland.
 
 

Kommentarer
Postat av: mormor

Vad söt du är Leendet och håret gör dig söt. Det är gott med ett glas vin men det kan vara skönt att bara ta det lugnt Kram från din mormor

2014-05-19 @ 21:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0