13 juni 2014

 
jag tycker att jag var modig som vågade klippa av det.
efter mer än ett och ett halvt års sparande så bara borta!
Jag tror att sist jag klippte så mycket på en gång var jag 13 år.
Första gången jag gick till Darren,
då klippte vi mycket.. det är 11 år sedan.
Jag är stolt över mig själv som vågade.
När jag satt där i stolen och såg hur mitt hår blev kortare
och kortare och kortare så var det lite som att
jag såg mer och mer och mer av mig själv.
Plötsligt så kände jag igen mig själv igen.
Det är fint och egentligen är jag en korthårig person.
Å det kommer aldrig någon annan få mig att
tro att jag inte är.
FU! Aldrig aldrig aldrig.
 
Det här är jag.
SÅ DET SÅ!

Kommentarer
Postat av: lisbeth

Ja Sophie det är du var stolt och glad för det. Kram

2014-06-13 @ 22:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0