2 februari 2014

 
här sitter jag och dricker nyttighetsdricka och försöker förstå mig på diverse
teorier om läroplanen. blir lite lätt sömnig i ögonen men vafan, ska jag få ihop
mitt PM tills den 12e så är det bara att ligga i.
mamma va här i uppsala och hälsade på. mysigt värre.
även om både uppsala och stockholm mest bjöd på tradigt disigt väder med snö.
i morgon börjar jag mitt nya liv (HHAHAHA!!)
har ett inbokat spinningpass, får se hur död jag blir.
på tisdag ska jag sjunga igen och på onsdag har jag veckans första föreläsning.
på torsdag är det tre gånger födelsedagsmys och på fredag får jag besök igen.
här går det i ett!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: lisbeth

Du vet att jag hejar på dig träna på. Jag får inte träna ännu efter operationen och nu börjar det bli svårt att hålla sig därifrån. Det andra du har att göra verkar roligt så ha det så bra Kram från din mormor

2014-02-03 @ 12:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0