16 maj 2013

Vfu-journalen är inskickad.
Hemtentan är påbörjat och i morgon åker jag till hbg.
Tänker mig att jag ska skriva så mycket
jag bara kan även fast att jag är i hbg.
Jag vill så väldigt gärna få färdigt hemtentan
innan jag fyller år.
När jag fyller år vill jag få ta sommarlov -
som en födelsedagspresent till mig själv liksom.
Men att bli färdig innan den 28e är långt
ifrån en orimlighet, det borde vara möjligt i allra högsta grad.
 
det känns väldigt märkligt att åka ner till hbg
för att "bara" träffa mina föräldrar och min syster.
i två års tid har jag rest till hbg för att träffa min pojkvän.
men nu finns det ingen pojkvän som tar emot mig
när jag kommer hem.
märkligt det där... förmodligen kommer det att kännas
konstigt ett bra tag. men så småningom ska jag
väl vänja mig av med det också.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0