29 november 2012

 
Igår fyllde världens bästa mamma år vilket innebär att jag idag
är närmre 23år än 22år... ja, eftersom att det är exakt ett halvår
mellan min och mammas födelsedag.
 
Här i Uppsala snöar det för full! Det är nästan mysigt måste jag säga.
Men tycker förmodligen att det är mysigt för att jag inte
ska resa någonstans och behöver oroa mig för tåg och förseningar.
Imorgon har jag ingen skola heller så jag ska sova länge
och pugga stenhårt.
 
På söndag är jag bjuden på fika hos familjen Ramstedt.
Det ska bli jättemysigt (:
 
Igår var det bonde final.. å nästan alla bönder valde rätt.
Jag tror skåne-bonden hade fått det liiiite bättre med elin..
Hur som helst så hade vi en mysig kväll, jag, Camilla och Tove.
Erik som hem å somnade i soffan (; såå trevligt sällskap var han.
 
Erik ska förresten hämta sin valp om tre veckor.
Så efter jul när jag flyttar hem så har vi vassa tänder,
kiss&bajs och massor av hundhår i lägenheten.
Det ska bli riktigt mysigt med en liten skrutt i lägenheten!
Fick se bilder på valparna igår och dom är väldigt söta.
Får se om jag tycker samma sak om tre månader
när jag fått kiss i soffan och söndertuggade skor..
 
nu ska jag sätta tänderna i hemtentan!
 
 
puss,
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0