13 november 2012

tiden går så fort.. igårkväll satt jag och tittade på gamla bilder som ligger på datorn.
Hittade bland annat korta filmsnuttar på kusiner och kompisar. Satt och skrattade högt.
Jag hinner liksom inte med mitt liv. Jag är lite rädd för att jag ska vakna upp och inse
att jag glömt bort att göra saker som är roliga och inte bara saker som är viktiga.
Jag är lite rädd att vakna upp och vara gamal i den meningen att jag inte längre
kan utforska världen som jag kan idag, för idag är jag ung(dom)?
Jag orkar inte riktigt. Det blir lite jobbigt att tänka så!
Får helt enkelt älska livet jag har nu. Med lån på 80 000! Jag älskar att vara student!
 
puss!!!

Kommentarer
Postat av: mormor

Tre söta barnbarn jag har också tittat på gammla bilder och visst är det roligt. Men jag lovar dig att det finns mycket roligt att skratta åt även när du blir gammal. Kram

2012-11-14 @ 19:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0