7 maj 2012



Mycket hänt, lite skrivet...
På onsdag åker jag hem til HBG igen.
Det ska bli riktigt skönt..
sen är det packat schema fram tills jag tar sommarlov.
ja.. för som det ser ut nu så blir det nog ta mig fan
sommarLOV. inga jobb så långt ögat kan nå.
kanske någon timme på restaurangen men
det lär väl knappt visa sig i kassan.
nu ska jag alldeles strax cykla till skolan.
vi ska jobba undan med vårt grupparbete
sen ska jag ha litteratur-seminarium
och sen ska jag hem och titta på BB och
göra klart min väska!
På tisdag ska jag springa,
förresten.. i lördags sprang jag fyra km och
gick drygt 8 km.. totalt 1.2mil! 
jag måste säga att jag kände mig duktig då
och jag sov väldigt gott.
det är jättefint väder idag.
nästan så det gör lite ont i magen att behöva
låsa in sig inne på Eng parken.
vi kanske kan ha seminariumet ute idag?  MJÄ..
kanske inte ändå.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0