4 maj 2012



här sitter jag ensam en helt vanlig fredagkväll.
pysslar lite med en ny väska.
ont i brösten har jag och mensvärk utan mens.
huvudvärk och citronvatten.
lagom glad är jag eftersom att erik stal min citron
som jag sparat hälften av tills nu..
men jag får väl stjäla ngt av honom helt enkelt..
typ hans jättegamla citron?
om en stund ska jag plocka fram min choklad
och titta på film.. alldeles i min ensamhet.
sakna wictor ska jag minsann avsätta några minuter för också..
nä, det lät inte bra. sakna wictor gör jag ändå.
varesig jag bestämmt mig för att göra det eller inte.

hemtentan är inskickad. håll tummarna för mig! 

åter till pysslandet!

PUSS ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0