29 mars 2012


Idag har jag handlat en sko, från uppsala i Malmö!
Det är tur jag har underbara vänner som hjälper till.
Denna sko, dyr och skitskön.. hoppas den är värd mödan.
Stadium Uppsala, vi provade skor och fick hjälp av skittrevlig
kille i nära på en timma. Skon fanns i Uppsala, i min storlek
MEEEN
en av sömmarna inne i skon hade vikt sig vilket
gjorde att skon tryckte och gjorde ont på min fot så jag
bad denna trevliga kille att plocka fram en annan 38a.
Vilket han gladerligen skulle göra men det fanns ju
inga fler 38or.. näehe. Men jag frågade om han kunde
kolla hur det såg ut i andra butiker i sverige vilket han kunde.
Helsingborg - nä.. Växjö - njää. Jönköping - Nä..
Men i malmö finns den!
Så jag ringde Linnéa och frågade snällt om hon ville göra
en mig en tjänst vilket hon ska göra i morgon (kärlek till henne)
I morgon, när Linnéa har hämtat skorna ska hon gå till Camillas
mormor som bor i malmö och lämna skorna där.
På söndag när Camillas mamma hämtar Camillas mormor
för påskfirande i Växsjö så tar de med sig skorna hem till sig
där Camilla i sin tur hämtar upp dom och tar med sig dem till
Uppsala där jag i min tur kan få skorna!
Underbart va? :D
Å som pricket över Iet får jag 25% på dem i butiken
för att stadium fyller 25 år! och inte nog med det
för min mamma ger mig ytterligare 25%! :D
Vilket innebär att jag bara behöver betala 50%!
från 1599 till 800,-  Fett najs!

Jag har tentaångest.
För första gånger under min studietid
har jag ont i magen över de kommande tentorna.
fukk. Jag vill inte :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0