7 juni 2012

Att det ska vara så svårt att få
några minuter att skriva.
egentligen är det inte så att jag inte haft tid
utan mer att jag inte har kunnat.
känns stenålder och säga att det är
pågrund av att jag saknar internet,
men så är det i alla fall!



sen jag skrev sist har jag hunnit med allt från konsert till
tenta till att flytta.
Har för tillfället gått och blivit sambo med min pojkvän,
känns väldigt underligt att inte gå och lägga sig ensam.
Det är en omställning.. efter att ha vant mig vid
egentid och att inte behöva anpassa mig efter någon
annan än mig själv.. men det går bra!
När jag kommit hem till Hbg fick jag jobba en dag,
det var trevligt.. kom in i det snabbare än vad jag trodde.
Timbuktu var bra och han är fin.
Hur kan man vara så snygg och vara så gammal?!
(förlåt mamma! jag vet att du är äldre)
Tentan gick okej, men jag är sjuuuuuuukt osäker..
väntar och väntar och väntar på resultatet.
open book exam gick också bra, fast samma sak där.
osäker! Jag håller tummarna men ibland räcker inte det.
nu sitter jag och gör en ny väska.
tror faktiskt att jag gör den till mig själv, men jag vet inte.
på söndag ska jag bjuda på middag,
hoppas jag lyckas i köket bara!

puss! ;*

ps. vem stal sommaren?!!
     å förresten, jag sprang blodomloppet (5km) på 28.20 minuter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0