5 april 2012




Jag var ute och sprang idag!
Det var jättemysigt. förutom att jag nu har
skoskav på tre olika ställen..
två på ena och ett på andra foten. 
så nu har jag plåstrat om mig och tänker
att jag ska nog minsann springa i helgen igen!
Måste säga att jag är nöjd med mig själv.
har inte sprungit på väldigt länge och
lyckades hålla igång och springa
nästan 25 minuter i sträck.
Fixade en app nu som förhoppningsvis funkar.
ska visa vilken hastighet man har och
hur långt man springer.
Tänker att när vi i slutet av maj springer
blodomloppet så ska jag fixa att springa
fem kilometer runt halvtimmen..
är det ett orimligt mål?
sprang 2km mellan 10-11 minuter förra
sommaren.. då bör jag springa fem på en halvtimme.
i morgon byter vi springskorna mot skidor.
sen byter vi vattnet mot alkohol och
pluggandet mot afterski.. eventuellt gör
jag det bytet även på lördag.
MUMS! 




puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0