7 september 2011

jag har tinituss.
vet ni när den gör
sig som mest påminnd?
när jag ska konsentrera mig.
när jag måste konsentrera mig.
tillexempel när jag ska plugga.
jag kan inte plugga med musik,
då försvinner fokus.
jag kan inte heller plugga när det
är "tyst" för då tar tjutet i öronen
och skruvar upp sig ex antal volympluppar.
och inte kan jag plugga med datorns
surrande ljud, för det stör mig ihop med tinitussen.
vet ni hur meningslöst det här känns?
jag måste detta,
det är det enda som får mig att bita ihop.
annars hade jag lagt ner och flyttat hem.
jag måste göra detta, å om inte inom det
jag valt nu så inom något annat
MEN det jag gör (pluggar)  måste
jag oavsätt göra.
jäävla bajs.
jag får ont i huvudet.
halsbränna och ont i magen.

idag känner jag mig inte glad.
inte alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0