19 oktober 2011

Jag måste berätta om min natt.
efter en god natts sömn vaknade jag
och tittade på klockan på mobilen.
vaknade på minut 52 på timmen och insåg
att jag hade vaknat en minut innan jag
skulle gå upp och tände lampan för att
vakna till ordentligt. Funderade dock på varför
min klocka inte ringde när minuten slog över till 53.
äsch, inget att lägga fokus på.
Insåg dock att toaletten var upptagen.
Chelsea duschade och jag blev liksom stressad
över att jag behövde kissa och borsta tänderna.
började fundera igen, chelsea är aldrig vaken före
klockan tolv om dagarna .. men jag tänkte att hon
skulle väl åka iväg till sthlm tidigt igen.
Bädda sängen, in i garderoben, välja vilka kläder jag skulle ha på mig.
packa väskan, dubbelkolla klockan.
01.59...02.00
varför står timmen på 2?
fattade ingenting.
tittade på mobilen och insåg
att jag bara sovit runt tre timmar och nog bode sova igen.
bara att bädda upp sängen och sova.

tur jag inte hann längre! eller
att jag inte knackade på toadörren och
sa att jag hade bråttom (;
kunde blivit lite galet..

SOVGOTT!! 

puss ;*

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hallå!

Du borde kanske varva ner lite gå en yogakurs eller så:-)

Puss på dig.

2011-10-20 @ 16:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0