25 november 2011

jag känner mest för att sova,
alternativt skrika ut min frustration
över att jag vid 21 års ålder
inte kan plocka ut ett enkelt jävla
pronomen eller substantiv ur en
enkel jävla mening.
Åvafan, om man inte kan plocka ut
verb å mög.. ja hurfan ska man då kunna
hitta en simpel nominalfras?
"en simpel nominalfras" är nominalfrasen
i den meningen...  pft.

en - artikel
simpel - adjektiviska beskrivande attribut
nominalfras - huvudord

Igår kändes det som att jag hade koll,
det gick bra och jag kunde det..
idag är det tomt, eller nej.. tommare än tomt.
tomt går inte att böja.
men nu böjde jag det ändå!
för jag använder chattspråk och där är det okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0