14 november 2011



Det började i lite kaos men tack vare världens bästa föräldrar
kunde jag komma hem till Helsingborg trots mitt lilla misstag.
Har försökt förstå mig själv.. funderat över vad det är
som gör att jag biter och river köttsår på mina fingrar..
Funderat över vad det är som gör att jag inte riktigt
kan fokusera och vara närvarandra i stunden.
Jag sitter med en stresskänsla i bröstet... men förstår inte varför.
Har en hel del att plugga, men när jag tänker på det
får jag ingen känsla av att det är det som stressar mig.
Tentan kanske oroar mig lite.. mest för att jag inte
förstått vad det är tentan kommer handla om.
Om det är en gramatiktenta eller om det är blandat på allt.
Tove lovade att ta anteckningar till mig på måndag,
det känns skönt att ha någon som ställer upp för en.
Hoppas hon känner jag att ställer upp för henne också.
Nästa helg verkar det som att det blir stor kalasfest.
På wictors pappas sida.. det innebär att man måste klä
sig respektabelt och lukta lite gott.

I morgon ska vi ha musikseminarium.
det ska bli riktigt spännande.. har valt låten Bimbo
av Lambretta från 2001..

puss!!  ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0