5 mars 2011






Spelkväll på Gästis!
Party Alias blev det.. Wictor och jag var nog nära en breakup där ett tag.
Herregud vad vi förstår varandra illa.
Å jag var dålig och han var dålig å ingenting var bra.
Men vi kom sist! Det är alltid något?  :D

Wictor fick även en önskan i uppfyllelse.
Han har sagt att han gärna vill se mig full, jättefull.
I bilen hem sa jag "grattis" å ngt mer men det minns jag inte..
Men.. så gullig som han var när vi kom hem har han nog aldrig
under hela vårat förhållande varit. Dock rekomenderar jag inte
karatefylla för att få sin sambo gullig..

nu måste jag nog ta hand om lite disk å städa undan lite.
eftersom min pojkvän har handen i gips så diskar han inte..
men jag lovar att när gipset är av så diskar inte jag längre!



puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0