30 mars 2011

Å så fick jag feber i alla fall.
Vaknade klockan fyra inatt.. gick upp å tog tabeltt så
att jag skulle kunna somna om.
Vilket tog en halv evighet att göra.. låg vaken hur länge som helst.
Lyssnade på Wictors andetag å precis när jag höll
på att somna så la han världens jättesnarkning.
Det känns i kroppen att jag inte är helt frisk.
Det är så jävla orättvist, jag förtjänar inte att vara sjuk..
Jag har inte gjort någonting för att bli sjuk.. orättvist!

Väskan är så gott som färdigpackad, nu ska jag
bara lägga ner kläder som jag kan ha på mig under HBGvistelsen.
det känns bara jobbigt att jag ska skriva högskoleprovet.
Att flyga å flänga över hela stan för att sitta i en tråkig
jävla skolsal för att skriva ett hittepåprov som jag ändå inte
kommer göra bra ifrån mig på.

Jag orkade göra pannkakor för två timmar sen,
dom blev goda!  Det tyckte Wictor också..
Han gjorde köttfärsås igår, den blev jättegod!
Jag förstår inte varför han tycker att han är dålig på att laga mat.
Det som är skillnaden när han och jag lagar mat är
att det tar lite längre tid för honom än vad det gör för mig.
Och att jag lägger mig i lite för mkt när han lagat mat.
Jag måste verkligen sluta upp med det.
Låta honom göra saker och ting i sin egen takt, inte i min påskyndade fart.




kiss i sängen och ha det bra,
ligga lite å fundera.
varmt om stjärten som en sommardag,
jag tror jag kissar lite mera!



puss  ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0