29 mars 2011

Jag har vita prickar i halsen,
å jag hatar det!
Jag har ingen feber, det känner jag..
men jag är varm, wictor har påpekat att jag känns varm.
När jag vaknade i morse kunde jag inte prata.
Jag drömde innan jag vaknade ordentligt.
Å då drömde jag att min mamma sa till mig
att det kanske var bäst att ta det lugt om
jag hade så ont i halsen och när jag skulle svara
så blev det bara väsande ljud.
När jag vaknade kände jag mig relativt pigg men
jag hade så ont i halsen att jag inte riktigt visste vart
jag skulle bli av alltså... så det blev en soffliggardag.
Känner att det kryper på igen, tabletten går väl ur kroppen.
Huvudet börjar strejka och halsen sväller.
Jag kände bara att jag orkar inte få feber å därför valde jag soffan idag.
Orkade verkligen inte tanken på att frysa..
Gick hem i dubbla underställ, fleecetröja och branässtället, i 6 plusgrader, 
igår och jag varken frös eller svettades i det, kände mig lagom varm.
Å då tittade solen fram lite grann... uhm.

Jag vill helst borsta tänderna hela tiden..
känns som att jag har dålig andedräckt.

Wictor lagar mat.. det är bra!
Hoppas det blir gott :D



puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0