16 juni 2011

pajen i ugnen och flädersaft står och drar i källaren. 
en vän påväg till björkliden, en annan väntas det
trevlig middag med i morgon och en tredje 
bjuder på tårtkalas på lördag. 
Å för min del är det jobb som gäller på fredag och lördag. 
det ska bli skönt att få lite att göra..
efter tre dagars av sitta hemma så kommer detta väl till pass. 
Amanda och jag tog en promenad innan, det var jättetrevligt
med lite sällskap, var ett tag sedan jag var ute och
gick med sällskap...
å snart ska jag till åtvidabergen, träffa finafinafina människor! 
å sen bär det av till bea och anton för att träffa ännu fler
finafinafina människor. 
jag känner mig glad. 

å snart borde jag få veta om jag kommit in på skolan eller inte. 
magknip säger jag bara! 



pouss ,*  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0