12 juni 2011



denna helgen har varit hur fin som helst.
först tog syster studenten, sen har vi haft
finbesök från göteborg. Farmor och farfar är här
och idag var vi iväg på utflykt.. vilket verkade
uppskattas riktigt mycket.
Wictor och jag vann med 2-1 mot Basse, Catti och Aron i kubb.
förmodligen mest för att wictor är duktig.
lite jobb hann jag med också, så nu är jag trött.

Snart bär det av mot åtvidabergen för att umgosas.
det ska bli riktigt riktigt gott.
sen blir det äventyr genom sverige med syster
och bröllop och en weekend i sthlm med underbara wictor.
sen hoppas jag att mitt allvar börjar.
å vad jag saknar sysselsättning... fast kanske vill jag
göra en säsong till ?   jag vet inte, jag vet inte.. kanske.



puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0