20 juli 2011

efter tre dagars jobb gör det ont
i mina knän och mina benhinnor.
nu är det bra sju dagar kvar..
Har 10 pass till, sen slutar jag
och denna gången på riktigt
för jag ska börja studera.
jag flyttar till uppsala inom en månad!
Fick boende idag.
Ska ringa Erik i veckan och diskutera
pratkiska detaljet.
Jag är nervös.. men det ska bli skoj.
Fan vad jag är nervös.
Men värst är nog att jag kommer behöva
flytta ifrån min underbara pojkvän.
Det svider i hjärtat på mig när jag tänker på det.
Han är inte hemma nu och kommer
förmodligen inte vara hemma på hela
jävla elva dagar. Det är tråkigt.
Men det är bara att vänja sig?
Lär väl bli längre uppehåll än så,
om han åker till Norge.. fyra veckor.
USCH!!
I morgon ska jag jobba,
göra sallader..
igår skar jag mig i fingret..
det var liksom ivägen när jag skar sallad.
så nu har jag ett fint jack i fingret, skitläckert!


puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0