11 juli 2011

sitter ute på altanen, solen gick precis ner bakom hustaket.
så kylan börjar smyga sig på.
lyssnade på Jason, Timbaktus sommar i P1.
Han har en förmåga att trollbinda vid sina berättalser,
men jag antar att det är en gåva många rappartister har.
samtidigt som jag satt i solen med en kopp te och lyssnade
på hans sommarprat försökte jag mig på att rita lite.
har köpt mig tre stycken dukar som jag ska måla
något fint på.. förmodligen något abstrakt,
men jag har fått (förmodligen pga catti) dille på robotar.
tror bestämmt att en av dukarna får bli en robottavla.
Laurel Music är bra, hon sjunger fint.. deras musik
passar mig bra just nu.. passar bra i sommarsolnedgången.
himmeln är fint blå, inte ett moln så långt jag kan se.
det var längesedan jag sov utomhus under himmeln.
kanske är det ett måste innan sommaren ebbar ut?
sovsäck, liggunderlag och fint sällskap.. det hade varit fint!

om fyra dagar vet jag hur min höst och vinter ser ut.
jag är nervös.. min mage gör ont, men det är väl helt naturligt..


idag mår jag bättre, om ni skulle undra liksom.




puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0