3 januari 2011

Hade ingen bra kväll igår alltså.
kom hem vid åtta efter att ha jobbat ett
nästan tolvtimmarspass... då var jag trött!
Blev lite deppig och grät lite.
Idag kom Marcus fram till mig och frågade
hur jag egentligen mådde och ja,
jag såg ut som att jag gråtit hela natten.
Hade en guldgrupp på morgonen och kunde
släppa alla negativa tankar och koncentrera mig
på barnen och utlärandet.
Det gjorde min dag betydligt lättare!

Började dagen med ett morgonmöte klockan
kvart i nio.. sedan fortsatte dagen med fem lektioner.
Rörde mig över hela berget, sydpolen, toppen och nordpolen.
Efter att ha kört klart dagen tog jag ett åk
i storbacken.. tog i lite extra, trots att benen vad ruggit trötta.
När jag kom ner kände jag mig jättenöjd!
Sistaåket var ett dunderhärligt åk..

Nu sitter jag och min sambo tillsammans och tittar på tv.
Lagade lite mat innan, å om en stund
blir det chips och dipp!
Wictor var så gullig när han skulle handla,
jag sa till honom att det fanns chips hemma så om han ville
kunde han gå och handla dipp.. vilket han också gjorde.
När jag skulle hoppa in i bilen för att åka hem visar han
mig colan och dippåsen men vart är creme fraichen?
den köpte han naturligtvis inte!
gulliga wictor!

Nyårsafton var iaf bra!
Jag, Philip och Wictor åt lite mat här hemma.
Sen körde nyktra jag bort till förfesten inne vid branäs.
Efter det blev det brants.
Sen blev det pussar vid tolvslaget
"i år pussar jag i alla fall rätt tjej" 
Drack inte mycket, men hade inte heller ätit så bra
vilket gjorde mig rätt kalas ändå.
Champange är förädande!
Kom hem och sov gott, som en stock :D

Wictor är hurtig idag..
helst sjukt faktiskt.  Han har lagat mat,
han tog initiativet om vilken mat vi skulle äta.
och nu diskar han, helt utan protester!
Han är allt bra han, min pojkvän :)


puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0