22 januari 2011

Här sitter jag och lyssnar på lite musik på min lediga dag.
Var ledig igår också, både jag och wictor var lediga faktiskt.
Vi var ute och åkte skidor, det gick sådär..
har sjumillioner grejer att ändra och tänka på när jag åker.
när jag inte klarar det så blir jag arg och när jag blir arg
och försöker går det ännu sämre och då blir jag ledsen
och blir jag ledsen börjar jag tänka "jag är dålig"-tankar och
då skiter sig alltihop.. SUCK! 

Å som om det inte kunde bli sämre så har jag fått tinnitus. 
Å antagligen har jag fått den för att jag har superspända käkmuskler.
Somatisk tinnitus heter det... Å den uppstår oftast pga bruxism,
som är den medicinska  termen för tandgnisslande och -pressning.
Jag har ont i huvudet jätteofta och jag har ont i mina käkar.
kan man ha muskelknutor i käkmuskeln?
Kan en bettskena göra så tinnitusen försvinner?
Igårkväll låg jag iaf och masserade mina käkar, då tjöt det lite till i mina öron.

idag har jag och wictor varit tillsammans i ett helt år.
å det är helt underbart bra!
Igår hade vi städdag här hemma och ikväll är det mys.
har gjort chokladmouss och ska förmodligen laga lax ikväll.
fast först ska jag gå in till anläggningen och åka lite skidor
tillsammans med wictor när han har slutat.

fast först ska jag äta lite frukost,
såhär lagom till snart lunchtid!


puss! ;*

Kommentarer
Postat av: Linnéa

jag saknar dig & du borde vara försiktig med fina dig.

Om du vill skratta lite:

http://www.youtube.com/watch?v=RRuXz3ZXyRc&feature=player_embedded

2011-01-22 @ 18:03:12
URL: http://strangenea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0