27 februari 2011


man ska ha skoj på jobbet!



Å det tycker jag väl att vi hade idag faktiskt.
Det gick bra, vi fick hela vår timmes rast och
när Hanna lite väl optimistiskt svängde ut på vägen
rakt över en snöhög skrattade vi lite.
Killarna skrattade också när de såg oss..
Sen körde Rasmus låss oss ifrån vår lilla fastkörning.
Fast det hade han inte kunnat om Hanna inte hade grävt!

Det är mycket tankar just nu.. och det är jävligt mycket
huvudvärk igen. Det är som att när jag kopplar av så
sätter huvudvärken in.. den kryper upp förbi tinningarna
och sen ut i hela jävla huvudet.. å efter det känns det ungefär
som att någon sitter i huvudet på mig och försöker
trycka sig ut, mindre behagligt.

Nu vill jag döda alla ljud!




puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0