29 december 2011

måste varit lite trött förra gången jag skrev..
eller så önskade jag bara att det var januari..

efter dagens skidåkning ömmar kroppen lite häråvar.
tummen, höften, knäna.. men i morgon är
vi på't igen! för i morgon blir det skidskolalala.
jag ska vara lärare och jävlar vad jag ska
tänka på vygotskij och dewey.
jag ska vara bättre pedagog än någonsin.

jag hoppas på glada barn i morgon.
glada fina snoriga barn som ligger
ner i backen och flinar eller spelar
död för att man ska hjälpa dem upp.
alternativ glada busiga snorungar som
testar gränserna och åker lite för långt
så att jag behöver vara sträng några minuter.
kanske några svårflörtade vuxna med
påtok för lite humor.
nej.. vet ni vad jag önskar mig allra mest?!
DANSKA barn.
det vill jag ha!
när jag blir mamma ska jag skaffa mig
en dansk unge.
mysigt!! :D


puss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0