14 december 2011

 
Förra veckan var det klassfest, jag blev alldeles för full och hade en
hangover jag förtjänade. Innan jag blev för full hade jag jätteskoj!
 
Julpynt å julbak. I söndags var min pojk på besök och då passade
vi på att bjuda in lite folk till julpyssel och julbak. Blev pepparkakor,
lussebullar, julkort, pepparkaker med glasyr på och marsipanfigurer.
 
I måndags blev det väldigt impulsivt en social kväll med start i
universitetsaulan där det var sing along och körsång. Jättemysigt!
 
Efter sång gick vi till Snerikes och åt mat! Planerade också lucia.

Igår var det alltså lucia och vi lussade klockan halv sju på morgonen.
Det var mysigt, sjöng lite fint och sen åt vi frukost tillsammans.
Kanske skapade vi en tradition?

Nu ska jag plugga.. efter att ha sovit ikapp en halvtimme.
Nästa vecka är det julafton!

GOD JUL! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0