22 augusti 2011

Ännu en regning dag,
ännu en dag med huvudvärk.
i morgon ska jag få se skolan..
cindy ska visa mig dit.
det känns bra att ha någon som kan
visa vägen dit.. här finns nämligen
129863062317864 många cykel och gångvägar.
erik åkte till umeå idag,
chelsea är i grekland så nu sitter jag
ensam i lägenheten.
Cindy var här innan.
vi tittade på film.
åh. synd att det ska regna så.
måste verkligen röra lite på mig.
huvudet är siiirap!

erik visade runt i området innan.
bastu och tvättstuga och festlokal
som man kan hyra å sådär.
tvättstudan såg ut lite som på tv,
på amerikanska filmer, stoooort utrymme
med MASSOR av tvättmaskiner och torktummlare.
jag vet att man inte ska torktumla kläder
men det kommer sluta med att jag gör det
för att få all tvätt torr så fort som möjligt.
är inte sugen på att hänga in tvätten i
torkrummet för att sedan upptäcka att den
inte hänger kvar när jag ska hämta den.
så.. ja, så är det!

tiden kryyyyper.
men sakta och säkert närmar sig torsdag.
kommer behöva gå upp tidigt.
kommer förmodligen inte kunna sova längre
än till kl sex ändå.

gäsp.


puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0