24 april 2011

Det är så fint väder och idag har jag
varit så bakfull.. å philip åkte hem.
Det har varit trevligt att ha honom här!
Å igår var det fest och jag somnade
klockan kvart i fyra, därför är jag trött idag.
Att i morgon är sista dagen på min säsong
känns jättetomt och skitkonstigt.
Vi åker hem på onsdag men alla andra åker
på tisdag, å det kommer bli ensamt och tomt
och jag vill inte åka hem!!!!
jag vill inte åka hem, jag vill inte komma hem och
flytta ifrån wictor. jag vill inte komma hem och
bli fattig. ååh, jag vill bara inte =/ 
men jag får väl hålla tummarna för att jag kommer in
på lärarprogrammet och får flytta hemifrån.
börja plugga och umgås och fint och roligt och nej...
det känns inte alls bra nu.

äeh
i morgon är det avslutningsfest och då
ska vi ha skoj.. jävligt skoj faktiskt! :D





puss ;*

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hem till verkligheten :-). Du är jättemycket välkommen hem.

*Puss hela familjen

2011-04-24 @ 22:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0