10 april 2011

jag och wictor har börjat packa ihop lägenheten nu.
flyttar in till anläggningen den sista tiden som är kvar.
känns helt konstigt, jag bor ju här nu liksom.
Wictor tyckte att det kändes vedermodigt att packa,
det innebär ju att man är påväg hem, hem härifrån.
Det är med blandade känslor som hemresan närmar sig.
Att vara hemma på besök är trevligt, men att flytta hem igen
känns riktigt underligt.

Idag är det 15 plusgrader.
Backen ser ut som skiiiit och det är förmodligen sämre åkning
idag än vad det har varit under hela säsongen fram till nu.
suck, å jag ska ha skidskola måndag-onsdag.
vädret kommer knappast bli annorlunda.
lite regn, lite sol, lite för många plusgrader.

nu väntar jag bara på att tvätten ska torka,
sen ska jag köra bort packningen till mickelbyn..




puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0