3 september 2010

Igår åkte jag buss hem från jobbet.
Vid hållplatsen efter den hållplatsen jag steg på vid
gick det på en dam som satte sig bredvid mig.
Nästan hemma upptäckte jag att kvinnan
inte längre satt bredvid mig.
Det var nästan lite obehagligt, för jag kunde
inte komma ihåg vilken hållplats hon gick av på.
Där satt jag långt borta i mina egna tankar
och missade tolat när denna kvinnan gick av.
Det gjorde mig ingeting, men det som var jobbigt
var det att jag satt så mycket i min egna
värld att jag inte märkte vad som hände runt om mig.
det är vid sånna tillfällen som man lätt kan bli bestulen.
uschusch.

Ikväll ska jag och Amanda ut och käka på Harrys!
Jag är sugen på vin (klockan tolv på dagen?!)
å därför tänker jag dricka vitt vin ikväll.
Mums! Det ska bli jättemysigt att träffa Amanda igen.
Det var ett tag sedan vi sågs nu...

Har haft lite sms kontakt med min pojkvän idag.
Resan till Norge blir alltså av för mig.
Åker måndagen den 20e september och kommer hem
måndagen därpå skulle jag tro!

OCH DEN NITTONDE ÄR DET VAL.
herregud vad jag inte är insatt.
skäms på mig alltså..
jag vet inte alls vad jag ska rösta.
men å andra sidan känns det inte som att min röst
kommer göra ngn större skillnad.. jag ska bara rösta för
att förhindra SD att få för många %.

AHJA,
poss å sånt ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0