21 oktober 2010

idag har jag varit och jobbat.
igår jobbade jag också.

måste berätta att min pojkvän pratar i sömnen.
inatt sa han något obegripligt å för det mesta
är allt han säger i sömnen obegripligt.
men häromkvällen när vi ska sova har jag svårt att somna
och ligger därför vaken och lyssnar på wictors djupa andetag.
jag ligger på hans arm där det blir svettigt och obekvämt
så jag trycker till hans arm för att han ska flytta sig.
MEN istället kramar han om mig och liksom suckar,
sen säger han "jag tycker om dig, Sophie" sen återgår han till
sina djupa andetag.

Morgonen därpå frågade jag honom om han var vaken när
han sa att han tyckte om mig, men han kunde inte minnas att
han hade sagt det.

självklart var det lite mysigt att höra honom säga det,
men jag kunde inte låta bli att tänka på att det var
en jäävla tur för honom att han sa "Sophie" och inte något annat namn.

nu,
lite flädersaft och polly!

puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0