12 oktober 2010

Nu har Wictor fått en av mina små presenter.
Han fyller nämligen år på fredag (:
Eftersom att den första presenten var en överraskning
och att jag inte kunde styra tiden över den så
har han redan fått den (:
I lördags faktiskt.

Han fick åka och köra ferarri.
Det kändes som att han uppskattade det!


Idag sov jag lite vääl länge tycker jag.
vaknade först kvart över elva.
känns inte riktigt okej faktiskt.
vaknade av att pappa ringde
så nu ska jag gå raka vägen ner i tvättstugan
och tvätta! 

Sen ska jag plugga litegrann inför högskoleprovet.
Å ikväll ska jag laga mat..undrar just vad för
smarrigt jag ska hitta på.. humpf.

Mitt bagage är fortfarande borta,
om en vecka kan jag kräva ersättning å nog fan
ska jag ha ersättning!!!
Jag har ju fan grejer för nästan 10 000,- där i.
Herregud, hur jävla klantiga får man vara.
Är det lagligt att slarva bort passagerarnas väskor sådär?
Borde inte vara det!

näe, puss å kram å sånt! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0