30 november 2010

Det är lite dåligt av mig att inte uppdatera oftare.
Men när jag har tid har jag ingen lust och när
jag inte har tid så finns det fortfarande ingenting jag vill skriva om.
Jag känner mig lite lätt död.
Faktum är att jag börjar lessna på min vardag.
Det är inte längre roligt att gå till jobbet..
Har jobbat där ett halvår nu, ungefär 10 ggr i månaden.
Det är inte speciellt mycket.. vilket innebär att jag går hemma mest.
Nä.. det är inte alls roligt längre.
Å nu när Branäs närmar sig så får jag mest ångest över att jag ska åka.
Har fått en annan tjänst också, skidlärare-utkörare.
Vílket innebär att jag kommer jobba lite fler timmar och
få slita liite hårdare men jag får en bättre ledighet.

Idag köpte jag mig en bok av Maria Wern, bok ett i serien.
Blev rekommenderad den å tänkte varför inte?
Det var ingen bautadyr bok heller... får väl lägga mig och läs
så jag kan fly verkligheten en stund.
Kanske det är det jag behöver? En allvarlig verklighetsflykt?
När jag tänker efter var det ett tag sedan jag grät också.
Jag ska ha mens.. märks det?

Wictor har varit och handlat alkohol i Tyskland idag..
allt för att ladda upp inför en säsong i fjällen.

Egentligen vill jag nog begrava mig under täcket.
Kanske inte går upp ur sängen i morgon.. jag är ju trots allt ledig.
Men det är ju mamma också så rätt vad det är kanske man
är uttvingad på promenad i den bitande kylan?

over and out,

puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0