17 november 2010

det är redan över en månad sedan som
Wictor fyllde år..
Det är inte klokt vad tiden går fort!
Om mindre än en månad kommer jag att
vara i vintern, i Branäs.
Det kommer gå så fort.
När jag kommer hem ska jag ha några
inte göra så mkt månader
och efter det så börjar jag skolan.
Inte för att jag har sökt än, MEN
jag kommer absolut att plugga..
det är iaf säkert.
Å blir det inget program så blir
det en eller två enstaka kurser.

Igår var Wictor för ovanlighetens skull
hemma redan klockan halv åtta så vi hade kväll,
han och jag.
Vi satte oss i soffan och tittade på ung och bortskämd
på svtplay.
Det är ett pinsamt program men det är också
hysteriskt roligt .. så Wictor och jag
satt i soffan och höll mer eller mindre på att
garva ihjäl oss.
Å mitt i allt det där så kände jag bara hur enormt bra
jag trivdes att ha det så.
Ikväll blir han lite senare men det göra inte så mycket.
Hoppas bara att han fick till fler sälj än vad han hade
när jag träffade honom innan idag.

Det är fint med nära vänner och underbar pojk.
Smsade lite med Anna igår och kom på hur enormt
glad jag är att jag har henne som vän.
Sen undrade jag lite varför man inte rings mer eller
skypar oftare.. det hade varit roligt att ha någon mer än
Wictor att dela med sig sina tankar med.
Träffade Emma på stan också, vi stod bara en liten stund och
pratade och den stunden var mycket värd för mig.
Jag tycker om Anna och Emma.

Snart bär det av mot Branäs och då får man
träffa Philip, Marcus, Kaj, Josefin, Louise och Lasse.
Det ska bli härligt..
det som överhuvudtaget gör att jag längtar till branäs
är vännerna, att få träffa nya och gamla fina vänner.

Nu ska jag strax laga mat och hänga
upp min andra tvätt för dagen!

puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0