9 maj 2010

klockan är nu åtta minuter över tre på morgonen.
nu ska jag sova för om sisådär fem timmar ska
jag gå upp för att påbörja en ny dag på jobbet.
fick stängning idag... det är lite småcreepy att
springa runt i lokalerna helt ensam.
Helst när man måste gå ner i "källaren" och slå koden
och gå ut och låsa.
MEN jag är hulken, jag klarar allt!

Willy var på jobbet en sväng innan,
jag blev glad när jag såg honom
för han såg glad ut när han såg mig.
och han sa "heej" sådär så att det kändes
skönt att vara tillbaka på jobbet. 
Undrar om han kockar något bröllop snart.  

Nu ska jag sova. natti natti ;*

å förresten,
jag fick mejl från Wictor idag.
jag blev så glad att jag blev jätteglad!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0