9 juli 2010

jag vill inte jobba i morgon.
jag mår faktiskt inte alls bra.
mina bihålor är så sprängfyllda med
snor att mitt huvud snart ge upp.
jag vet inte vad jag hade behövt,
kanske att få komma härifrån?
Kanske att få umgås ensam med
min mamma några timmar en eftermiddag?
jag börjar fundera på om febern är
påväg tillbaka till mig..
det känns lite så, men jag hoppas den
håller sig långt, LÅNGT borta!

Klockan är nio på kvällen,
jag har varit vaken i knappt
tolv timmar och överväger starkt
att somna inför natten redan nu.
Kanske att jag skulle göra en kopp te?
men hur fan ska jag palla det när
jag inte ens orkar ta mig till toaletten
för att borsta mina tänder.

allt är nog egentligen inte så eländigt
som det låter..
det är nog lite bättre.. tror jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0