7 juli 2010

jag lovade wictor att inte bli sjuk.
å så länge han var kass så var jag
frisk om en nötkärna (stavas det så?) 
i vilket fall som helst så vaknade jag med
feber igår men den la sig sen..
så nu har jag bara ont i kroppen
och huvudet har lite svårt att hänga med.

I morgon ska jag iaf jobba
det är bara att ta två panodil och bita ihop!
men det ska nog gå bra!
torsdag, fredag och lördag.
ledig söndag och måndag sen är det jobb tisdag
efter det är jag ledig onsdag sen jobbar jag torsdag.
sen är jag ledig fredag och jobbar lördag. 
 pjuh!

tur att glava närmar sig så att jag får komma
hemifrån några dagar.
utflykt med min favorit och utflykt till mina favoriter!

philip ringde mig i förrgår,
det tyckte jag var trevligt.
spenderade närmre en halvtimma i telefon med honom.

nu ska jag spela sims!
puss på pannan ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0