9 januari 2010

Jag mår inte ett skvatt bättre idag,
skulle nog snarare säga tvärt om.
Jag hatar detta...

Igår skypade jag med Linnéa och
det var liksom både bra och dåligt.
Det var mysigt att höra hennes fnitter igen.
När jag inte pratar med folk från hemma
så saknar jag liksom ingen men igår när
jag fick prata och se Linnéa fick
jag faktiskt besök av "jagsaknardig-känslan"
Det var fint, 

På kvällen så myste vi ihop det här hemma. 
Det blev trevligt sällskap, te, film och glass. 
Kvällen var så lagom, så underbart lagom! 

igår kom jag på mig själv med att säga
precis samma sak som jag sa dagen innan. 
det liksom bara kom ...
 

Kommentarer
Postat av: Mattias

hej vilken vacker blogg du har, allt bra idag? :) ^^

2010-01-09 @ 11:31:54
URL: http://mattiasdeluxi.blogg.se/
Postat av: mormor

Vad gör man när man skypade en ovetande mormor kram

2010-01-09 @ 12:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0