6 januari 2010

sitter inne på blocket.se och tittar på lägenheter
som finns att hyra ...
Hittade en trea på Lägervägen som kostade
runt 6000,- i månaden och
det känns som att det lätt kan vara värt
att hitta ngn som kan tänka sig att flytta ihop
med mig å dela en sån hyra.
Fan vad jag blir sugen på att flytta.
Det stör mig som fan att jag inte har en
stadig inkomst..
Jag måste fixa ett fast jobb,
så att jag har råd att flytta.
Det känns ju helt skumt att flytta hem
igen efter det här äventyret.
Men å andra sidan, om jag vill tillbaka
nästa år igen, då är det ju dummt att ha
en lägenhet som jag måste betala på...
Detta suger ju!
Nu ska jag leta jobb.

Kommentarer
Postat av: Andreas Arvidsson

det är enklare att åka på äventyr när du har en säker bas ju :D bo hemma till du känner att du har klarat av dina närmaste äventyr iaf :)

2010-01-06 @ 00:44:35
URL: http://www.andreasarvidsson.se
Postat av: bajs

er den i helsingborg vavavavavav?

2010-01-06 @ 13:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0