27 januari 2010

idag har varit en bra dag.
många av mina dagar är bra dagar!
först lite praktik i skidskolan med Hanna,
sen lite medarbetarsamtal med Adam
och efter det snowracerkväll med Anna.
Allt har liksom flutit på så bra idag,

Fick tillfälle att berätta för Adam vad
jag tyckte och tänkte ..
Varför jag blev så arg.
Tydligen så hade han kommit till sitt kontor,
fått veta att jag var arg och skulle precis
ringa till mig för att förklara sig när han
fick veta att jag kört av vägen...
han måste ju känt sig lite illa till mods då,

Ikväll, på snowracerkvällen, busade jag
ganska ordentligt med barnen.
De är ju helt underbara när lyckan lyser i deras ögon.
Tänk att en pulka eller snowracer kan
locka fram så mycket skratt!
Busade speciellt mkt med en liten kille, rasmus hette han.
Innan de skulle gå tittar hans föräldrar på mig
och säger att det här var nog veckans höjdpunkt.
Det är då man känner att det är värt att vara där,
det är då man känner sig uppskattat...
å det är därför  man gör det en gång till!

i morgon kommer mina föräldrar hit,
det ska bli supermysigt.
W hade en ganska söt kommentar innan!
Jag talade om för mina rumskompisar att jag tänker
sova hos mamma och pappa när de är här,
då tittar han på mig å säger
"så du menar att jag ska sova på soffan ensam"

I morgon ska jag till Karlstad,
FYFAN VAD SKÖNT!
att komma ifrån det här pyttestället
bara en dag, bara mysa..
inga underställ eller hjälmar.
Åh, underbart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0