17 januari 2010



här sitter jag i soffan och har snart krängt ett helt pringelsrör.
det är okej att göra det när man är bakis och det är
precis vad jag är idag.. och det är så jävla värt det!
Har inte haft en lugn stund denna veckan känns det som,
så jag var lätt värd en kväll med fina människor och lite alkohol!

Efter utbildningen gick vi på afterski..
ska faktiskt erkänna att det var min första afterski
sen jag kom upp... lite dåligt kan jag känna, jag har ändå
varit här i nästan en och en halv månad!

Afterski var i vilket fall som hur jävla skoj som helst.
Jag dansade röven av mig och bara njöt.
Jag vågade mig till och med lite närmre...
Jimmy körde nykter afterski vilket jag och louise gillade,
för då kunde vi få skjuts hem!

Wictor kom på att jag hade lovat honom köttbullar
så han kom hit och åt mat.. å på något konstigt vänster så
fick han det till att det var något jag skulle tvingas göra igen,
laga mat till honom alltså, borde inte han bjuda igen istället?

Efter maten hade vi en liten lucka där vi mest satt och myste.
Sen började det komma folk och vi blev några stycken!
Det blev twisterspelande .. inte för min del, jag hade svårt att
hålla balansen utan att ha mina fötter på olika färger.

Sen bar det av till Brant's..
Väl där besökte jag baren. tappade min plånbok rätt ner
i vasken i baren... då tittade bartendern på mig och frågade
om jag verkligen behövde mer å då svarade jag
"ja, det ska jag.. det där var bara en olyckshändelse"
jag fick min dricka å så säger han
"jag ska nog hålla ögonen på dig ikväll"
hahah, då svarade jag att det kändes tryggt att han skulle
hålla ett öga på mig!
Sen drack jag faktiskt vatten för resten! 
Såg även till att inte bara dricka vattnet.. varför dricka det
när man kan hälla det på andra?
Stackars Kaj och Gustav blev offer, förlåtförlåt! 
Men jag tyckte faktiskt att det var lite roligt, tihi! 

Sen körde Emma oss hem.. det tycker jag var snällt! 
När jag träffade henne idag så sa hon att hon hade tyckt
att jag var så söt igår, att jag var så mysig.
jag kände mig mest skitfull och halvdräggig.. men Emma
hävdade bestämt att jag hade varit söt och mysig.

Även fast att min morgon blev tidig så tycker jag att den var 
väldigt, väldigt bra! Det är fint att vakna brevid någon 
som man tycker om,
 
jag liksom bara trivs.

FÖRRESTEN, Jesper ringde mig igår å frågade om jag var intresserad
av att få förlängt kontratk, fram till säsongen faktiskt tar slut.
Han sa att jag skulle få något att fundera på och jag sa bara
att jag inte behövde fundera för jag ville vara kvar! 

som sagt, jag liksom bara trivs.

åter till mina chips, 
puss å kram ;*  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0