14 januari 2010

idag gjorde jag en vurpa i omklädningsrummet.
det gör ont i min nacke och min arm nu,
men jag tror att jag överlever.. kanske!
Det var liksom halt å jag hade pjäxor på mig,
så liksom bara försvann fötterna under mig å
plötsligt låg jag på golvet.. märkligt det där!

just nu sitter jag i soffan,
tycker synd om mig själv som har ont i nacken
och äter glass direkt ur paketen.
till det har jag en varm kopp te,
jag trivs nog egentligen ganska bra!

Idag fick vi vårt lönebesked
och jag känner mig rätt nöjd med min lön.
trodde inte jag skulle få så mycket,
inte ens nästan faktiskt!
Men Philip fick mer å nu har han lovat
att bjuda nästa barrunda!
JATACK, ;D

På lördag vill jag dricka vin och fnittra,
någon som sällskapar mig? 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0