3 februari 2010

Han med stort H!

Idag hade jag lektion,
stod med mina barn påväg upp
i ovansjöliften,
det blåste och det var ganska jävla kallt.
Ungarna innan höll på att döda mig
så jag höll på att vända dåligt humör
till bra humör och det gick sådär...
sen ser jag ett gäng ungar
med gula band runt benen.
Sen kommer det fram en liten filur bakom
träden med blå goggels...
jag bara log stort,
sen behövde jag inte kämpa speciellt mycket
med mitt dåliga humör längre!

Idag har jag pratat med min mormor i telefon.
det var längesedan jag pratade med henne,
så det kändes väldigt bra! 
Får lite dåligt samvete över att jag inte
ringer till farmor och farfar,
borde kanske ta och göra det någon dag..
berätta hur jag har det och fråga hur de mår :) 

Fick en kram av Marcus innan idag,
för att jag ställer upp och tar hans
skidskola fredag-lördag!  
Han behöver komma hem å jag kan ta hans
dagar om någon bara kan ta min lift!
Det blir nog bra i alla fall..

nu kom josefin hem!! :D

puss å kram ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0