22 februari 2010

jag vill så jävla gärna berätta för honom
hur sjukt fin han är, hur jävla mycket
jag älskar att ligga nära honom och
hur sjukt glad jag är att han vill vara med mig.
Men när vi ligger där, tätt, tätt ihop
så låser det sig... mitt tal slutar fungera! 
Jag vill inte heller vara tjatig.
Jag tycker om dig har jag ju sagt,
inte kan jag väl säga det igen..
för det vet han ju redan?
Egentligen vet han väl egentligen också att
han gör mig glad, men vet han att han gör mig lycklig?
Att denna underbara människa sover brevid mig varje natt..

När jag åkte hit var jag tillfreds med mitt liv.
Jag tyckte att allt var bra och jag kände mig glad.
När jag kom hit fanns det inte många killar som i mina
ögon såg intressanta ut, men jag såg honom...
redan första festen så såg jag honom!
Jag minns att jag var glad över att jag hade pratat med honom..
Sen bara blev det å det känns i hela mig!
Det känns i hela mig när han ligger i soffan,
tittar på mig och ler det där underbara leednet.

Jag ska berätta detta för honom,
nästa gång vi ligger tätt, tätt intill varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0