21 februari 2010

Det blev ingen utgång igår.
Somnade på soffan och vaknade
runt nio tiden och då ville alla andra hemifrån.
Så jag vaknade till, hoppade in i duschen
tog en kall (eftersom att varmvattnet var slut)
dusch och sen körde jag iväg de andra till
förfesten... Sen åkte jag hem igen och
umgicks med Wictor :)
Runt elva så ringde mina fulla vännder och
ville bli hämtade och inkörda till Brants.
Som lovat så körde jag..
det snöade och det var halt,
därför gick hastighetsmätaren inte högre än till 50 km/h
In med alla i bilen och mot brants,
sen åkte jag hem igen.. Wictor somnade på soffan
ganska snabbt å klockan ett ringde telefonen igen.
Då ville de hem och som lovat så körde jag!
Men tydligen så skulle inte Philip med,
han skulle gå senare..
det förbjöd jag honom att göra så klockan två
åkte jag än en gång för att hämta en fullis.

"vet du att vi vet att du är bra"
eller vad det nu var han sa...
duktigt sluddrande och fylleluddigt.

Idag är det i alla fall ganska grått,
det har snöat ruskigt mycket i natt..
halt som fan på vägarna.
Jag är i alla fall ledig
å Wictor sitter just nu och 
äter kolasås direkt ur tuben
och strössel direkt ut burken...
charmig kille det där! (;



Kommentarer
Postat av: Lisbeth

En underbar bild! Men även den föregående bilden var en härlig tjej på.

2010-02-21 @ 15:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0