27 decmeber 2010

här händer det verkligen något hela tiden.
inte konstigt att jag är trött!
Från julafton och framåt har jag inte haft
många minuter av "jaggöringenting"
Juldagen jobbade jag, därefter blev det fest...
å fest blev det!
igår vaknade jag före wictor och la mig i soffan
och tittade lite på film, sen vaknade han och kort
efter det befann vi oss i Branäs, i Amnudsbacken
iklädd snowboardsboots och snowboard.
Jätteroligt. Det gick ganska bra först,
klarade liften bättre än vad jag trodde.
Sen skulle vikten över på tårna.. det gick mindre bra.
Jag sa till dom som jobbade i hyran att dom
skulle fråga mig två gånger extra nästa  gång jag kom
in och ville hyra en bräda..
Sen åt vi pizza och efter det hade jag och wictor filmtime
och klockan åtta gick jag och la mig.
Somnade som en stock!

Idag har jag haft min första heldag som skidlärare.
Massamassa lektioner.
Känner mig rätt ringrostig.. men det kommer såsmåningom.

Nu ska jag nog ta och göra mig en kopp te..
och efter det tror jag att jag ska sova.

puss! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0