24 augusti 2010

igår blommade han upp,
det var fint!


jävla hicka!
jag hatar att hicka, framförallt när jag redan mår illa!
Fyfan. Andra natten i rad som jag ligger vaken
för att jag mår så in i helvete illa.
Inatt var jag till och med uppe i förhoppning om att spy.
Det brukar bli lättare att somna om när man fått upp skiten,
men nej... naturligtvis lyckades jag inte spy.
Det var bara till att lägga sig i sängen och fortsätta skaka
och må illa.  Jag tänker ringa farbror doktorn idag i alla fall.
Jag har haft sveda i magen länge nu, runt en månad.
Har liksom inte mått dåligt av det innan, men
de senaste dagarna känns det bara som att det har blivit värre.
Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte!!

Nu måste jag äta något.

poss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0