12 augusti 2010

hur kan man sätta sig på sin sambo samtidigt
som man håller henne för näsa och mun
och inte sluta förän hon kvävs och dör?
hur kan man dessutom säga till sina barn
att mamma är sjuk och behöver vila
och låsa in henne i sovrummet...
sov han bredvid hennes lik?
Hennes mobiltelefon svarade han också i,
samma visa där -hon är sjuk.
Herrejävlar vilken sjuk man.
fyra dagar låg hon död i deras säng.
Man får inte bli så arg på någon att man
dödar.. framförallt inte sin sambo som man har barn med.

å hur kan man vara så korkad att förskottsbetala 500,-
till en flicka för att sedan träffa henne för sex?
ja, framförallt när flickan inte dyker upp.
snacka om att man är korkad när man dessutom
letar upp flickans nummer så att man kan
ringa till flickans pappa för att kräva tillbaka de 500,-
suck, sjuka jävla människor det finns här i världen.

helvele vad jag är sötsugen.
men jag kommer bli arg på mig själv,
sen kommer jag känna mig värdelös också om
jag inte låter bli..
jag ska låta bli, jag kan låta bli!
det är trots allt helg snart å då får jag åtminstonde äta glass.
och cheescake, om jag orkar göra någon dvs.

puss på pannan ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0