22 oktober 2009

det finns en tjej som jag
kan supa mig okontrollerat full med.
en tjej som jag kan hångla med
precis när jag vill, fast vi hånglar
bara när vi är onyktra! :D
det finns en tjej som jag klarar
av att umgås med mycket mycket mycket.
det finns en tjej som jag kan
sitta knäpptyst med utan att det är konstigt.
det finns en tjej som jag saknar
det finns en tjej som jag saknar mycket.
hon bor i smedby är homosexuell
och tycker om mig för den jag är.
det tycker jag speciellt mycket om henne för!
hon är en fin tjej och snart kommer hon
till helsingborg och jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Linnéa Magnifik

Åh vad jag tycker om dig fina tjej!

Vi ska supa ner oss så galet mycket när jag kommer hem och massa andra roligheter.

KÄRLEK!

2009-10-22 @ 23:26:33
URL: http://strangenea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0